صدور گواهی الکترونیکی

فرایند صدور گواهی الکترونیکی از طریق سامانه رمیس

متقاضیان محترم می توانند با استفاده از آدرس https://ra.seo.ir برای وارد شدن به سامانه Ramis جهت صدور یا تمدید گواهی اقدام نمایند

لذا جهت آشنایی با مراحل فرایند کار به موارد زیر توجه فرمائید:

1- ورود اطلاعات شرکت متقاضی به همراه معرفی نامه در سایت https://ra.seo.ir توسط کارشناس سازمان بورس (لینک راهنمای پنل مدیریت https://ra.seo.ir/static/form_samples/ra_user-help-981207.pdf)

2- ارسال پیامک به افراد معرفی شده به صورت خودکار توسط سامانه

3- ورود افراد معرفی شده به سامانه با استفاده از کد اختصاصی پیامک شده

4- تکمیل اطلاعات فرم ها توسط پیگیری کننده و یا متقاضی گواهی

5- تایید تکمیلی مدارک توسط دفاتر ثبت نام

6- پرداخت وجه و اخذ نوبت

7- احراز هویت و دریافت اصل مدارک

8- صدور گواهی و ارائه توکن

رزرو زمان مراجعه حضوری

خواهشمند است جهت انجام فرایند صدور گواهی، پس از تکمیل مراحل ثبت نام در سامانه رمیس به آدرس https://ra.seo.ir و تایید درخواست توسط کارشناسان دفاتر ثبت نام (دفتر ثبت نام شرکت رایان بورس)، از طریق پنل، پرداخت وجه را انجام و سپس زمان دریافت سخت افزار توکن را مشخص نمائید.

ارائه خدمات حضوری در محل متقاضی

خواهشمند است جهت استفاده از خدمات حضور در محل متقاضی، بعد از تکمیل مراحل ثبت نام در سامانه رمیس به آدرس https://ra.seo.ir و تایید درخواست توسط کارشناسان دفاتر ثبت نام از طریق پنل، ابتدا گزینه خدمت در محل انتخاب نموده و سپس پرداخت وجه را انجام داده و جهت هماهنگی روز و ساعت مراجعه خدمت در محل ، منتظر تماس کارشناسان واحد صدور گواهی باشید.

روز‌های فعالیت دفتر ثبت نام

دفتر ثبت‌نام شرکت رایان بورس همه‌ روزه به غیر از روزهای تعطیل و پنج‌شنبه‌، از ساعت 08:30 لغایت 11:30 و 13:00 لغایت 16:00 آماده‌ ارائه‌ خدمات به متقاضیان می‌باشد.